eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Katowice › SPECJALISTA DS. SERVICE DESK IT

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

SPECJALISTA DS. SERVICE DESK IT


wygasło z dniem 2019-04-04


Ta propozycja była złożona przez PKO Bank Polski


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • propozycja zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
  • rekruter zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • zły adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku SPECJALISTA DS. SERVICE DESK IT, zajrzyj tutaj: Praca SPECJALISTA DS. SERVICE DESK IT
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Katowice, zajrzyj tutaj: Praca Katowice

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • SAP MM / WM Consultant - S4HANA
  • DevOps Engineer
  • Programista PLC
  • NAV Developer
  • Programista Java / Groovy / Kotlin / Scala
  • UI Developer
  • Programista .NET
  • Architekt SAP
  • Magento Developer
  • (Senior) Software Engineer

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Praca zdalna - jak wprowadzić ją w życie?

    Praca zdalna - jak wprowadzić ją w życie?

    Ustawodawca zdecydował się wprowadzić uregulowania dotyczące pracy zdalnej na fali doświadczeń wynikających z rozwiązań doraźnie wprowadzonych na czas epidemii COVID-19. Znaczne zmiany w Kodeksie pracy weszły w życie 7 kwietnia 2023 roku ...

  • Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Dwucyfrowa inflacja sprawiła, że pragnienie podwyżki wynagrodzenia stało się wśród polskich pracowników jeszcze intensywniejsze niż wcześniej. Faktem jest, że negocjacje w tej kwestii bywają niełatwe. Jak się jednak okazuje, nie jest ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

  • GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,2% wyższe r/r i wyniosło 7181,67 zł brutto. Względem kwietnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...