eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Krakow › Specjalista ds. Mobilności Międzynarodowej

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Mobilności Międzynarodowej


wygasło z dniem 2018-06-15


Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska sp. z o.o.


Jeżeli poszukujesz pracy w branży HR, zajrzyj tutaj: Praca HR
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Mobilności Międzynarodowej, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Mobilności Międzynarodowej
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Krakow, zajrzyj tutaj: Praca Krakow

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia w logistyce w 2017 roku

    Wynagrodzenia w logistyce w 2017 roku

    Niniejszy artykuł stanowi podsumowanie raportu „Wynagrodzenia w logistyce w 2017 roku” wydanego przez Sedlak & Sedlak. Raport powstał w oparciu o Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń. Uwzględniono w nim dane o płacach 11 962 osób ...

  • Nadgodziny pracowników zatrudnionych na umowę o pracę

    Nadgodziny pracowników zatrudnionych na umowę o pracę

    Pracownicy, którzy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, mają z góry określony system czasu pracy. Może jednak dojść do sytuacji, w której z różnych przyczyn pracodawcy zlecają pracownikom pracę ponad wymiar. Dochodzi wtedy do ...

  • Rekrutacja: dyskryminacja z powodu zbyt wysokich kwalifikacji

    Rekrutacja: dyskryminacja z powodu zbyt wysokich kwalifikacji

    Prezentowanie w CV zdobytego wykształcenia, umiejętności i kwalifikacji od jak najlepszej strony, a czasem nawet ponad ich rzeczywisty poziom to dość powszechne zjawisko w dziedzinie rekrutacji na niemal każde stanowisko pracy. Co jednak w ...

  • Praca na Boże Narodzenie? To się opłaca

    Praca na Boże Narodzenie? To się opłaca

    Nadchodzi Boże Narodzenie, a wraz z nim wysyp ofert pracy sezonowej. Pracodawcy już od dobrych kilku tygodni poszukują dodatkowych rąk do pracy. W cenie są m.in. kurierzy, sprzedawcy, hotelarze oraz osoby, które wcielą się w reprezentantów ...

  • Wyzwania pracownika contact i call center

    Wyzwania pracownika contact i call center

    Jak powinien być pracownik zatrudniony w telefonicznej obsłudze klienta? Z badania, które Ipsos zrealizował dla firmy Wonga wynika, że w cenie jest przede wszystkim konsekwencja, ale także uprzejmość oraz stanowczość. Badani wskazują ...

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.