PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiania charakteru zatrudnienia

  • 1. Data: 2003-10-02 22:12:47
    Temat: zmiania charakteru zatrudnienia
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    jakich formalnosci trzeba aby zmienic charakter zatrudnienia
    - mam umowe na czas nieokreslony, pelny etat, w charakterze
    takim_a_takim, i chcialbym ja miec dalej tylko w innym....
    czy trzeba uniewanic poprzednia umowe i napisac nowa, czy
    moze napisac jakis aneks do umowy etc ?? pracodawca
    ociaga sie z tym (byc moze tak jak ja, nie wie jak to sformuowac)
    wiec musze sam wystapic z inicjatywa, tylko nie wiem jaka ?

    ZOMO

  • 2. Data: 2003-10-03 10:39:29
    Temat: Re: zmiania charakteru zatrudnienia
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ZOMO napisał:

> [...]
    > ociaga sie z tym (byc moze tak jak ja, nie wie jak to sformuowac)
    > wiec musze sam wystapic z inicjatywa, tylko nie wiem jaka ?

    Umowa zmieniająca - faktycznie ma charakter wypowiedzenia dotychczasowej
    umowy, ale TYLKO ze strony pracodawcy - Ty możesz tylko zasugerować
    pracowawcy taką umowę. Pomijam to, że w części firm robi się to "na
    szybko" aneksem.

    Ale zmienić w umowie można tylko elementy w niej występujące - zakresu
    zadań [bez zmiany stanowiska, miejsca pracy, czy wynagrodzenia] nie
    trzeba - wystarczy do tego nowy zakres zadań [byle nie kolidował z
    zapisami w umowie o pracę] i twój podpis.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2003-10-03 11:07:34
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    > czy
    > moze napisac jakis aneks do umowy etc ??

    aneks, u mnie to zalatwiano aneksem

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 4. Data: 2003-10-04 09:54:55
    Temat: Odp: zmiania charakteru zatrudnienia
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ale zmienić w umowie można tylko elementy w niej występujące - zakresu
    > zadań [bez zmiany stanowiska, miejsca pracy, czy wynagrodzenia] nie

    w mojej umowie jest to wyraznie okreslone (charakter zatrudnienia)
    i zmiana taz ma istotne znaczenie, wiec chialbym miec na to
    oficjalny papier....

    ZOMO