PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a odprawa

  • 1. Data: 2006-08-07 19:43:15
    Temat: wypowiedzenie a odprawa
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Firma w ktorej obecnie pracuje zlikwidowala jeden caly dzial, a mianowicie
    sprzedaz hurtowa. 5 pracownikow w tym i ja dostanie wypowiedzenie. Firma
    liczyla przeszlo 20 pracownikow. Moj staz w tej firmie to 5,5 roku. Czy
    nalezy mi sie odprawa? Jezeli tak to w jakiej wysokosci? Jaka jest podstawa
    prawna? W ktorym momencie mam sie upominac o odprawe? Przy otrzymaniu
    swiadectwa pracy? Przy otrzymaniu wypowiedzenia? Co jezeli firma bedzie mi
    chciala wreczyc wypowiedzenie, ale odprawy nie bedzie bo nie (ot takie
    widzimisie, normalne w tym kraju) ? Czy musze przyjac takie papiery? Jezeli
    tak, to jak walczyc o odprawe? Tylko i wylacznie sad pracy? Jak to wszystko
    zalatwic i na co sie powolywac i w ktorym momencie? Jakies sa procedury.
    Prosze o pomoc.

    pozdrawiam
    Laris

  • 2. Data: 2006-08-07 19:50:35
    Temat: Re: wypowiedzenie a odprawa
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zapomnialem dodac, ze ten dzial wykupila inna firma z branzy i dostalismy
    oferte pracy u nich. Czy to cos zmienia?

    Laris