PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] szukam pracy biurowej

  • 1. Data: 2011-07-15 17:28:09
    Temat: [www.legnica.net.pl] szukam pracy biurowej
    Od: -<1...@l...net.pl>

    poszukuję pracy na stanowiskach: pracownika biurowego, asystentki,
    sekretarki itp. posiadam wykształcenie średnie ekonomiczne oraz wyższe z
    zakresu administracji i ochrony środowiska oraz doświadczenie w pracy
    biurowej jako asystentka. moje atuty to biegła obsługa komputera, bardzo
    dobra znajomość pakietu ms office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
    jestem osobą komunikatywną, sumienną, solidną, otwartą na poszerzanie
    moich umiejętności co pozwala na pełne zaangażowanie się w wykonywaną
    pracę. proszę o poważne propozycje pracy (nie interesuje mnie akwizycja).

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=104577

    --
    Ogłoszenia ze stron http://www.legnica.net.pl oraz http://www.livecity.pl