1. Data: 2002-08-30 21:18:23
Temat:wojsko - jak dostac sie na misje zagraniczne
Od:"Baca" <b...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wisi mi nad glowa pobor i raczej z niego skorzystam.
Mam pytanie, czy jest mozliwosc wyjechania na misje zagraniczne (Afganistan,
itd.) bedac poborowym ?
Czy tez trzeba najpierw skonczyc rok sluzby i dopiero wtedy jakos sie
zakwalifikowac (kontrakt ? )?
Wie ktos moze jak ta sprawa wyglada ? Czy na misje wyjezdzaja tylko zawodowi
(kontraktowi) zolnierze ???

Baca

2. Data: 2002-08-30 23:50:41
Temat:Re: wojsko - jak dostac sie na misje zagraniczne
Od:"Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baca" <b...@s...poznan.pl> wrote in message

> Wisi mi nad glowa pobor i raczej z niego skorzystam.
> Mam pytanie, czy jest mozliwosc wyjechania na misje zagraniczne
(Afganistan,
> itd.) bedac poborowym ?

A mógłbyś wytłumaczyć nam, jaki miałby tam być z ciebie pożytek? Jakimi
umiejętnościami możesz się poszczycić? Albo lepiej od drugiej strony: czy
posługujesz się płynnie angielskim, by móc zrozumieć i wykonywać rozkazy?

> Wie ktos moze jak ta sprawa wyglada ? Czy na misje wyjezdzaja tylko
zawodowi
> (kontraktowi) zolnierze ???

Nie jesteśmy w Rosji, u nas rekrutów na wojnę nie wysyłają.

Tomek

3. Data: 2002-08-31 06:59:43
Od:"DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z zasadniczej też jadą
bardzo dobre zdrowie
wyleczone wszystkie ząbki
no i czy dowódca Ciebie skieruje
a i jakiś fach w ręku

4. Data: 2002-08-31 07:48:47
Od:Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <akp00d$d5t$1@absinth.dialog.net.pl> Tomek Zieliński napisał(a):
> zawodowi
>
> Nie jesteśmy w Rosji, u nas rekrutów na wojnę nie wysyłają.

To co by był pobór? :) Do Afganistanu akurat pojechał Grom i specjalistyczne
jednostki, ale do sił IFOR/KFOR jeździli poborowi, jak najbardziej. Ale tacy, którzy
chcieli, i dodatkowo musieli wcześniej przejść na zawodowstwo (co się równało w tej
sytuacji podpisaniu papierów i to jest zasadnicza różnica).
--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

5. Data: 2002-08-31 08:10:40
Od:"Adam - wp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak ale i tak musisz odwalić unitarke w pododzaile do korego ciebie
skeirują i jeśli z tamtą maja jakieś wolne etaty ale jak mówili juz
poprednicy najważniejszy jest jakiś zawód wiem że kierowcy samochodów
cięzarowych zawsze mieli najwieksze plusy
pozdrowienia

6. Data: 2002-08-31 08:21:28
Od:"Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message

> To co by był pobór? :)

Żeby nie siedzieć z założonymi rękoma, gdy wojna przyjdzie do nas.

Tomek

7. Data: 2002-08-31 12:16:00
Od:"Baca" <b...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> posługujesz się płynnie angielskim, by móc zrozumieć i wykonywać rozkazy?

Tak, angielski opanowany. Chca tez ze mnie zrobic kierowce ciezarowki.

Baca