PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2004-05-05 07:45:26
    Temat: urlop
    Od: "Gaja" <d...@a...pl>

    Witam :)
    Mam nadzieje, ze jest to odpowiednia grupa i ktos z Was bedzie umial mi
    odpowiedziec. Chodzi o to, ze wkrotce konczy sie moja umowa o prace na czas
    okreslony i pozostal mi jeszcze niewykorzystany urlop. Nastepnej umowy o
    prace prawdopodobnie juz nie bedzie. Czy jesli do konca umowy nie
    wykorzystam przyslugujacego urlopu to czy on przepada lub czy pracodawca
    powinien sie ze mna w jakis sposob rozliczyc. Jesli tak, to w jaki sposob?
    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2004-05-05 09:17:01
    Temat: Re: urlop
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    albo pracodawca powie ci że w ostatnich dniach umowy idziesz na urlop, albo
    po zakończeniu umowy wypłaci ci ekwiwalent

  • 3. Data: 2004-05-05 09:39:03
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 5 May 2004 09:45:26 +0200, na pl.praca.dyskusje, Gaja napisał(a):
    > powinien sie ze mna w jakis sposob rozliczyc.
    Musi się rozliczyć i wypłaci Ci ekwiwalent za pozostałe dni urlopu.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2004-05-05 10:54:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Mam nadzieje, ze jest to odpowiednia grupa i ktos z Was bedzie umial mi
    >odpowiedziec...
    Pisałeś już o tym

    Plonk