PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas określony a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-07-22 20:44:50
    Temat: umowa na czas określony a wypowiedzenie
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Mam pytanie czy będąc zatrudnionym na czas określony pracodawca ma jakiś
    obowiązek poinformowania mnie że od pierwszego już niepracuje (co jest
    bardzo prawdopodobne)

    Pracownik Sezonowy ARiMR

  • 2. Data: 2004-07-23 09:11:07
    Temat: Re: umowa na czas określony a wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 22 Jul 2004 22:44:50 +0200, "Robert S"
    <r...@w...to.gazeta.pl> zakodował:

    >Mam pytanie czy będ?c zatrudnionym na czas okre?lony pracodawca ma jaki?
    >obowi?zek poinformowania mnie że od pierwszego już niepracuje (co jest
    >bardzo prawdopodobne)

    Nie ma takiego obowiązku.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded