PracaGrupypl.praca.dyskusje › trykłam się z kierem w robocie

  • 1. Data: 2007-05-23 22:34:27
    Temat: trykłam się z kierem w robocie
    Od: "Beti" <b...@g...com>

    Trykłam się z kierem w robocie ale nie tylko ja Było pare takich razów że
    trykaliśmy sie w wiencej nisz dwójke. Było i w trujke i czwurke rużnie. Do
    teraz tak jest. Ja sie trykam bo lubie ale z początku myślała że mi będzie
    lepiej lejksza robota będzie I niby tak było Ale teraz som nowe baby troche
    naszych młodych troche ruskih z ukrainy i chlopy jakby więcej sie z nimi
    trykają i coraz wiencej gorsza robote karzom robić.
    No to ja byłam miałam pomysł i nagrałam jak sie trykamy z kierem tak na
    telefon i raz jezcze nagrałam jak sie w trujke trykamy jeszcze z taką Gośkom
    no i mam te nagrane filmy. Ino jak teraz tego używać na kiera Powiedziec mu
    lepiej morze pokazac jak on zkamerowany na seksie. Boje sie ze z roboty
    całkiem wyrzuci albo jeszcze zbije a jaby chciała miec lekszom robote
    U nas wiencej ludzi sie tryka na zakladzie Robimy wino takie znaczy nalewke
    no i karzdy trochu prubuje w robocie i potem sie takie sprawy lengno po
    głowach No chłopa sie hce no i tu tak karzdy z karzdym Toco poradzicie
    zrobic Beata

  • 2. Data: 2007-05-23 22:46:38
    Temat: Re: trykłam się z kierem w robocie
    Od: <s...@g...pl>

    "Beti" <b...@g...com> wrote in message

    > głowach No chłopa sie hce no i tu tak karzdy z karzdym Toco poradzicie
    > zrobic Beata

    Przespać się a rano znaleźć coś innego dla zabicia nudy. Twoje bzdety nikogo
    tu nie interesują, potrolluj sobie lepiej na którymś forum Onetu, ok?

    strach

  • 3. Data: 2007-05-24 06:11:25
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > głowach No chłopa sie hce no i tu tak karzdy z karzdym Toco poradzicie
    > zrobic Beata

    Więc radzę: do Samoobrony się zapisz!