PracaGrupypl.praca.dyskusje › ten wasz debil (#076)

  • 1. Data: 2014-03-22 16:12:58
    Temat: ten wasz debil (#076)
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    PO/EU przygłupy próbują zmusić "frajerów" do nauki (...) języka
    angielskiego... czy im się to uda?

    widzieliście co się stało, ze zlecenia.przez.net?

  • 2. Data: 2014-03-23 09:18:56
    Temat: Re: ten wasz debil (#076)
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > PO/EU przygłupy próbują zmusić "frajerów" do nauki (...) języka
    > angielskiego... czy im się to uda?
    >
    > widzieliście co się stało, ze zlecenia.przez.net?

    Szanujące się portale pośrednictwa pracy zamieszczają uwagę, wcale nie
    napisaną maleńkimi literami: "Nie odpowiadaj na ogłoszenia w języku obcym".

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 3. Data: 2014-03-23 15:46:41
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie podoba mi się ten kierunek parcia na europę... skąd oni biorą pomysły na
    funkcjonalność takich portali... czy tam pracują "zdalnie" jakiś POwscy
    idioci?