PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam do współpracy zoologia

  • 1. Data: 2010-03-04 20:55:26
    Temat: szukam do współpracy zoologia
    Od: " sylwro" <s...@N...gazeta.pl>

    szukam osoby z branży zoologicznej która zajęłaby się dystrybucją moich
    pokarmów jestem producentem pokarmów dla ptaków i gryzoni osba która ma
    działalność gospodarczą

  • 2. Data: 2010-03-05 05:23:19
    Temat: Re: szukam do współpracy zoologia
    Od: "andreas" <a...@g...de>

    Użytkownik " sylwro" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > szukam osoby z branży zoologicznej która zajęłaby się dystrybucją moich
    > pokarmów jestem producentem pokarmów dla ptaków i gryzoni osba która ma
    > działalność gospodarczą

    Zwierzęta nie mogą prowadzić legalnie działalności gospodarczej.
    Jesteś ptakiem, czy gryzoniem?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-03-05 13:16:09
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@g...de> napisał w wiadomości

    >...... ciach>

    > Zwierzęta nie mogą prowadzić legalnie działalności gospodarczej.
    > Jesteś ptakiem, czy gryzoniem?

    Czytaj uważnie.
    Napisał "...jestem producentem pokarmów dla ptaków i gryzoni"

  • 4. Data: 2010-03-05 23:21:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jerzy Borowski pisze:

    > Użytkownik "andreas" <a...@g...de
    > <mailto:andreas2010@gmail.de>> napisał w wiadomości

    > Czytaj uważnie.
    > Napisał *"*...j*/estem producentem pokarmów dla ptaków i gryzoni"/*
    > *//*

    Naucz się używać grup dyskusyjnych !!! netykieta się kłania HTML?
    PW.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk

  • 5. Data: 2010-03-06 14:21:54
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Naucz się używać grup dyskusyjnych !!! netykieta się kłania HTML?
    > PW.

    Przepraszam, moja wina -:)