PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa z psychologiem (#100)

  • 1. Data: 2014-06-27 21:33:12
    Temat: rozmowa z psychologiem (#100)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    myślałem, że okrągły post to tusk nagrodzi jakimś mega sukcesem, a tu
    nic tylko zwykły codzienny wypracowany sukces...

    właśnie podali w telewizji, że żeby uzyskać dotację z wspólnoty gówna
    trzeba porozmawiać z psychologiem... bardzo ciekawe, a w jakim celu
    trzeba porozmawiać? i o czym toczy się rozmowa?

  • 2. Data: 2014-06-28 10:59:10
    Temat: Re: rozmowa z psychologiem (#100)
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lokgtp$iuc$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > trzeba porozmawiać z psychologiem... bardzo ciekawe, a w jakim celu
    > trzeba porozmawiać? i o czym toczy się rozmowa?

    Tobie to najlepszy psychiatra by Ci chyba nie pomógł.
    Masz POjebie, filmik na Twoje nerwy:
    http://www.youtube.com/watch?v=qIRnP6wxTIQ