PracaGrupypl.praca.dyskusjerenta/odszkodowanie za utratę słuchu › renta/odszkodowanie za utratę słuchu
    From: "El Tiburon" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: renta/odszkodowanie za utratę słuchu
    Date: Tue, 20 Jan 2004 21:02:55 GMT

    Niedawno zrobilem sobie badanie na audiogramie i okazalo sie, ze mój sluch
    jest dosc powaznie uszkodzony. Ma to niewatpliwy zwiazek z moja praca (z
    której nb. 7 mies. temu odszedlem za tzw. porozumieniem stron) - ponad 5 lat
    w sluchawkach na infolinii. Czy mam szanse na jakas rente, czy ewentualnie
    odszkodowanie? Co powinienem zrobic, aby otrzymac takie swiadczenie i czy
    nie bedzie tu przeszkoda ww. porozumienie, w którym jest stwierdzenie, ze
    nie bede mial wobec firmy zadnych roszczen finansowych.