PracaGrupypl.praca.dyskusje › refleksja - po/eu kurw... (#130)

  • 1. Data: 2014-12-17 18:54:57
    Temat: refleksja - po/eu kurw... (#130)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    spotkałem dziś bezdomnego, chciał kasę na jedzenie, dałem mu...

    a później się okazało, że to mój dobry kolega ze szkoły podstawowej...

    jaki ten świat jest mały...

    i jakie to eu/po skurwysyny...

    ale co można niby zrobić? no Kviat pokaż jakim jesteś po kozakiem i
    znajdź mi rozwiązanie tego problemu...

  • 2. Data: 2014-12-17 19:09:29
    Temat: Re: refleksja - po/eu kurw... (#130)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dałem Mu kasę, chociaż nie zasłużył, to takie nie europejskie,
    podejrzewam, że zaraz poddadzą mnie konsekwencjom...

    ale nie o tym,
    mówi się, że ewa rozdzieliła już premie kolegom, teraz generuje słuszne
    i niepodważalne argumenty "miażdżące", że koledzy w pełni zasłużyli...

    gdzież ja ewa śmiałbym podważać twoje europejskie decyzje...

  • 3. Data: 2014-12-17 19:50:33
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > jaki ten świat jest mały...
    >
    > i jakie to eu/po skurwysyny...
    >
    > ale co można niby zrobić? no Kviat pokaż jakim jesteś po kozakiem i

    Jakieś szkolenia z marketingu UE im chyba sponsoruje ostatnio, bo
    pijaczki podchodzą mnie sposobem, pytają o 5 gr a jak sięgam do kieszeni
    to chcą 1 zł.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2014-12-17 20:41:50
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    >
    > jaki ten świat jest mały...
    >
    > i jakie to eu/po skurwysyny...
    >
    > ale co można niby zrobić? no Kviat pokaż jakim jesteś po kozakiem i

    Wiem, że to przerasta twoje możliwości, ale odpowiedź jest prosta:
    znajdź mu pracę, pomóż mu skończyć podstawówkę (najlepiej razem ją
    skończcie).

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr