PracaGrupypl.praca.dyskusjeprotestować każdy euro popis-wiec może (#273) › protestować każdy euro popis-wiec może (#273)
    From: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: protestować każdy euro popis-wiec może (#273)
    Date: Sat, 06 May 2017 16:57:29 +0200

    wolność zjednoczona oskarżyła frajerów co nie potrafią głosować, że to
    wyłącznie przez nich nie ma pracy... podobno ze strefy przybyli liderzy
    którzy chcieli pomóc nam wyjść... ale ja z moimi niepełnosprawnymi
    kolegami zabraliśmy głos... i elity zawiodły się odczytując, że mają do
    czynienia z totalnymi bezmózgami... co wywołało w nich paniczną histerię
    i skrajną ucieczkę tam gdzie zasłużona wolność wieczna... na szczęście
    zanim odbiegli to zdążyli jeszcze porobić odpowiednie opinie frajerom co
    by chcieli dostąpić wolnego rynku wspólnej europy...

    jako dżołk integracyjny pozwolę sobie przytoczyć wypowiedź mojego
    wielkiego idola, intelektualisty kviata:

    I czego znowu nie zrozumiałeś?
    Timmermans nie straszy Polaków. Mówi jak jest i przestrzega oszołomstwo
    przed wprowadzaniem dyktatury w Polsce. W tej sytuacji sankcje dla
    Polski spowodują, że misiewicze stracą kasę. A jak stracą kasę to jest
    większa szansa na szybszy powrót życia Polaków w państwie prawa.

    P.S.
    zostałem zaatakowany przez liderów popis/eu pomówieniem, że nie daję
    pracy... taaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk... (po staremu:) oczekujcie!
    schetyna mówi, że daje mi wolną rękę... no się zobaczy...