PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca - zwiazki zawodowe

  • 31. Data: 2006-08-08 20:11:43
    Temat: Re: pracodawca - zwiazki zawodowe
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    news:ebapgp$f7s$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:ebap4s$pq7$1@news.onet.pl Jagna W.

    > Co do czego? Co napisałem w sposób niejednoznaczny lub w inny sposób
    > utrudniający zrozumienie?

    Co ma fakt jeżdżenia pracownika na delegacje związkowe do przychodu firmy?

    > Odkrywcze stwierdzenie. ;)

    Z czym więc polemizujesz?

    > A ja proszę o czytanie ze zrozumieniem.

    I vice versa. Przecież Nixe napisał, że pracodawca nie ma obowiązku ponosić
    kosztów niezwiązanych z przychodem.
    Koszty delegacji związkowych nie stanowią przychodu firmy. Zatem pomimo
    tego, ze na delegacje jeździ pracownik, to pracodawca nie musi płacić mu
    diet.

    JW.

  • 32. Data: 2006-08-08 20:25:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    candina napisał(a):

    [...]

    > gratuluje znajomosci tematu :)

    Przypominam, że pozwoliłeś sobie nieodpowiadać już w tym wątku ;) Warto,
    żebyś więc z tego pozwoleństwa zaczął korzystać... ;PPP

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 33. Data: 2006-08-08 20:39:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebar70$1b5$1@news.onet.pl Jagna W.
    <w...@o...eu> pisze:

    > Co ma fakt jeżdżenia pracownika na delegacje związkowe do przychodu firmy?
    Po pierwsze nie wszystkie firmy są jednostkami mającymi generować przychody
    (np. szkoła, UM, ZOZ itp.), a w takich nie generujących też mogą działać
    związki zawodowe.
    Pozostańmy jednak przy firmach przychody - przynajmniej teoretycznie -
    generujących.
    Przychód ten generują pracownicy. Jeśli utworzyli oni zakładową organizację
    związkową, to pracownik-związkowiec wykonując doraźnie funkcje związkowe w
    okolicznościach wykluczających pełnienie ich poza czasem pracy korzysta ze
    zwolnienia od świadczenia tejże z zachowaniem prawa do wynagrodzenia.
    Jego obowiązki musi zatem albo przejąć ktoś inny, albo muszą one poczekać.
    Jedno i drugie zapewne wpłynie na przychód zakładu pracy i to jest odpowiedź
    na twoje pytanie.

    > Z czym więc polemizujesz?
    Nie polemizuję.
    Ironizuję.
    Albo - jeśli wolisz - nabijam się.

    > I vice versa. Przecież Nixe napisał, że pracodawca nie ma obowiązku
    > ponosić kosztów niezwiązanych z przychodem.
    1. Nixe to ona. Widać, że piszesz tak jak czytasz.
    2. Czytałem co Nixe napisała. A ty czytałaś co ja napisałem?

    > Koszty delegacji związkowych nie stanowią przychodu firmy. Zatem pomimo
    > tego, ze na delegacje jeździ pracownik, to pracodawca nie musi płacić mu
    > diet.
    Wstrząsające. Byłem pewien, że jest inaczej. ;))
    A na serio: weź daj spokój, co?

    Jotte

  • 34. Data: 2006-08-09 05:32:35
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Przypominam, że pozwoliłeś sobie nieodpowiadać już w tym wątku ;) Warto,
    > żebyś więc z tego pozwoleństwa zaczął korzystać... ;PPP

    1. nic candina jest zenski- gratuluje zatem czytania i zrozumienia tresci
    jak rowniez znajomosci w kwestii ZZ
    2. osobiscie nie udzililam nikomu zadnego pozwolenstwa

  • 35. Data: 2006-08-09 07:29:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    candina napisał(a):

    > 1. nic candina jest zenski- gratuluje zatem czytania i zrozumienia tresci
    > jak rowniez znajomosci w kwestii ZZ

    Nik nie jest doskonały, nie martw się ;)

    > 2. osobiscie nie udzililam nikomu zadnego pozwolenstwa

    A to: http://tinyurl.com/hau4x ??? ;)

    j.