PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca - zwiazki zawodowe

  • 21. Data: 2006-08-08 18:50:52
    Temat: Re: pracodawca - zwiazki zawodowe
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > 5. Ponawiam sugestię zapoznania się z materią przed wypowiadaniem się.

    polecam zatem dyrektywe 2002/14/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11
    marca 2002 roku ustanawiajacej ogolne warunki informowania i
    przeprowadzania konsultacji z pracownikami w Wspolnocie Europejskiej

  • 22. Data: 2006-08-08 19:15:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebameg$agk$1@serwus.bnet.pl candina
    <candina[malpa]@o2.pl> pisze:

    > polecam zatem dyrektywe 2002/14/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z
    > dnia 11 marca 2002 roku ustanawiajacej ogolne warunki informowania i
    > przeprowadzania konsultacji z pracownikami w Wspolnocie Europejskiej
    Czy przywołując ją w tym kontekście na pewno dobrze rozumiesz jej treść i
    obszar zastosowań?
    Szczerze wątpię.

    Jotte

  • 23. Data: 2006-08-08 19:34:11
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Czy przywołując ją w tym kontekście na pewno dobrze rozumiesz jej treść i
    > obszar zastosowań?
    > Szczerze wątpię.

    Zatem przyznaje Panu racje i ze jest Pan wszechwiedzacy a myla sie osoby z
    pewnej organizacji zwiazkowej oraz duzej spolki akcyjnej.
    Pozwole sobie wiecej nie odpowiadac w niniejszym watku.

  • 24. Data: 2006-08-08 19:36:28
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    > Wszelkie koszty, jakie pracodawca zgodnie z ustawą o związkach zawodowych
    > ponosi w powiązaniu z działającą w jego zakładzie pracy organizacją
    > związkową SĄ powiązane z przychodem poprzez sam fakt zatrudniania
    > pracowników - członków tegoż związku.

    Hmm ... a co ma jedno do drugiego?
    To, że zatrudniasz pracownika nie oznacza, że zobowiązany jesteś
    ponosić_wszelkie_związane z nim koszty.
    Koszty, jakie przewiduje ustawa o zz (czyli wynagrodzenie, które tak czy
    siak się pracownikowi należy) - jak najbardziej. I nic poza tym.

    > I on te koszty ma ponosić. Koniec, kropka.

    Proszę zatem o podstawę prawną, która mówi, że pracodawca ma obowiązek
    ponosić koszty delegacji związanej z działalnością związkową.
    Swoją droga byłaby to niezła furtka do wszelkiego rodzaju drobnych
    przekrętów i wykorzystywania "lewych" wyjazdów na związkowe delegacje do
    wypłacania pracownikom nieopodatkowanych wynagrodzeń w postaci diet.

    JW.

  • 25. Data: 2006-08-08 19:43:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebap4s$pq7$1@news.onet.pl Jagna W.
    <w...@o...eu> pisze:

    > Hmm ... a co ma jedno do drugiego?
    Co do czego? Co napisałem w sposób niejednoznaczny lub w inny sposób
    utrudniający zrozumienie?

> [...]
    > Koszty, jakie przewiduje ustawa o zz (czyli wynagrodzenie, które tak czy
    > siak się pracownikowi należy) - jak najbardziej. I nic poza tym.
    Odkrywcze stwierdzenie. ;)

    > Proszę zatem o podstawę prawną, która mówi, że pracodawca ma obowiązek
    > ponosić koszty delegacji związanej z działalnością związkową.
    A ja proszę o czytanie ze zrozumieniem.

    Jotte

  • 26. Data: 2006-08-08 19:48:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebap09$cn2$1@serwus.bnet.pl candina
    <candina[malpa]@o2.pl> pisze:

    > Pozwole sobie wiecej nie odpowiadac w niniejszym watku.
    Ależ proszę bardzo, to wolny kraj. Przecież i tak z twoich odpowiedzi
    niczego konkretnego nie można sie dowiedzieć, nie stanowią one źródła
    rzetelnej informacji, więc strata wielka nie będzie.

    Jotte

  • 27. Data: 2006-08-08 19:55:17
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Ależ proszę bardzo, to wolny kraj. Przecież i tak z twoich odpowiedzi
    > niczego konkretnego nie można sie dowiedzieć, nie stanowią one źródła
    > rzetelnej informacji, więc strata wielka nie będzie.

    Nie przypominam sobie, bysmy przeszli na TY - totalny brak kultury.

  • 28. Data: 2006-08-08 19:57:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    candina napisał(a):

    [...]

    > Nie przypominam sobie, bysmy przeszli na TY - totalny brak kultury.

    W Usenecie, wyobraź sobie, jest akurat na odwrót... ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 29. Data: 2006-08-08 20:00:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebaq7f$m7$1@serwus.bnet.pl candina
    <candina[malpa]@o2.pl> pisze:

    > Nie przypominam sobie, bysmy przeszli na TY - totalny brak kultury.
    W necie nie ma potrzeby przechodzenia na TY, jest to ogólnie przyjęta forma.
    Gadasz zatem głupstwa. Poczytaj sobie netykietę, to takie prawo zwyczajowe,
    na ogół przestrzegane w społeczności internetowej do której wstąpiłaś pisząc
    na newsy. Jak ci się nie podoba - nie pisz, nie ma przymusu.

    --
    Tym razem juz nie pozdrawiam
    Jotte

  • 30. Data: 2006-08-08 20:01:02
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > W Usenecie, wyobraź sobie, jest akurat na odwrót... ;P

    gratuluje znajomosci tematu :)