PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Polimexie

  • 1. Data: 2004-09-20 07:22:07
    Temat: praca w Polimexie
    Od: Anna Jarzębowska <a...@o...pl>

    Cześć

    Czy ktoś z Was pracował może w Polimexie ul. Teresy?
    Czy warto podjąć tam pracę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-22 08:09:55
    Temat: Re: praca w Polimexie
    Od: "trojan" <t...@t...net.pl>

    Ja dodam za kolezanke ..chodzi o prace w Lodzi.
    Bylem na rozmowie jakies 5 mc temu na stanowisko informatyk.
    Jakies bzdurne testy typu jaka ksiazke pan ostatnio czytal....
    Po pomyslnym zaliczeniu testow za jakis tydzien czasu rozmowa z szefem....
    zero pytan na temat umiejetnosci, caly czas mnie pytal o pierdoly, jakby
    skonczyl psychologie i szukal kogos do dzialu kadr.
    Jedno z jego pytan to : dlaczego studzienka kanalizacyjna w ulicy jest
    okragła :) ... Ha ha naprawde dziwny gosc ..przypomne ze byla to juz 2
    rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko informatyka.

    Widze ze oni ciagle kogos szukaja..ciagle w GW daja jakies ogloszenia

    pozdrawiam Tomek

  • 3. Data: 2004-09-22 22:26:15
    Od: "Dariusz Sobala" <p...@p...pl>

    > Jedno z jego pytan to : dlaczego studzienka kanalizacyjna w ulicy jest
    > okragła :) ... Ha ha naprawde dziwny gosc ..przypomne ze byla to juz 2
    > rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko informatyka.

    Witam
    To pytanie daje jednak możliwość sprawdzenia jak człowiek kombinuje...

    .... nie zachodzi niebezpieczeństwo, że Pan Kazio podczas rutynowego
    przeglądu np: kabli nie wrzuci włazu do środka, co jest możliwe przy
    kwadratowym

  • 4. Data: 2004-09-23 11:32:20
    Od: "trojan" <t...@t...net.pl>

    cala dalsza dyskusja jest na grupie pl.regionalne.lodz
    ale z cala pewnoscia nadalaby sie na ta grupe.