PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca AKTUARIUSZA w firmie ubezpieczeniowej

  • 1. Data: 2002-08-19 23:37:49
    Temat: praca AKTUARIUSZA w firmie ubezpieczeniowej
    Od: "manfred7" <m...@w...pl>

    Jakich zarobków można się spodziewać na tym stanowisku, z licencją i 2
    latami praktyki?

    Manfred

  • 2. Data: 2002-08-21 21:29:08
    Temat: Re: praca AKTUARIUSZA w firmie ubezpieczeniowej
    Od: "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "manfred7" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    .pl...
    > Jakich zarobków można się spodziewać na tym stanowisku, z licencją i 2
    > latami praktyki?
    >
    > Manfred

    Manfredzie,

    W Polsce jest 100-kilku aktuariuszy i jest to najwazniejsze, albo 2 po
    prezesie, stanowisko w firmie ubezpieczeniowej.
    Wiec:
    - na pewno nie sa to male zarobki
    - jakie jest prawdopodobienstwo, ze spotkasz tu II aktuariusza? (na pewno
    male)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-08-21 22:41:27
    Od: "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Zienkiewicz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    >
    > W razie watpliwosci co do mojego prawa do wypowiadania sie, zapraszam na
    > www.punu.gov.pl/aktuariusze.html numerek 59, a w ostatecznosci na
    > www.biuroaktuarialne.com
    >
    > Grzegorz, no offence meant oczywiscie :-) Manfred, moi koledzy z licencja
    > akuariusza i 3 latami praktyki zarabiaja 1,5 sredniej krajowej i zajmuja
    > dwiescie dziewiecdziesiate siodme stanowisko po prezesie. Nie powiem
    gdzie,
    > bo nie wypada. A na moim biurku leza 4 podania o prace od ludzi z
    licencjami
    > i od lutego ci ludzie nie moga znalezc pracy!!!

    No offence taken of course.
    A swoja wypowiedz opieralem na opinii znajomej - underwritera w NationWide,
    wiec nie jest to opinia z 1 reki.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-08-21 22:43:35
    Od: "Michał Zienkiewicz" <a...@w...pl>

    Hej,

    Użytkownik "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ak10qe$ne9$1@news.onet.pl...
> [...]

    bo nie wypada. A na moim biurku leza 4 podania o prace od ludzi z licencjami
    i od lutego ci ludzie nie moga znalezc pracy!!!

    Pozdro,

    MZ