1. Data: 2006-03-30 10:30:07
Temat:Podanie o zwolnienie z pracy
Od:p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak napisac wypowiedzenie z przcy.
Prosze o kilka wzorów.

2. Data: 2006-03-30 10:55:06
Temat:Re: Podanie o zwolnienie z pracy
Od:badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrze, patrze a tu p...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
> Jak napisac wypowiedzenie z przcy.
> Prosze o kilka wzorów.
"Wypowiadam umowe o prace z dniem ... Rezygnuje z pracy gdyz obawiam sie
iz jestem zbyt malo inteligentny zeby pracowac. Przykladem na to niech
bedzie fakt ze nie potrafie sam wymyslec wzoru podania o zwolnienie sie
z pracy ani znalezc zadnego przykladu w archiwum grupy czy na google."
--
Michal "badzio" Kijewski
JID: badzio(at)chrome(dot)pl

3. Data: 2006-03-30 11:12:21
Od:sqbie <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@t...pl wrote:
> Jak napisac wypowiedzenie z przcy.
> Prosze o kilka wzorów.
> Pozdrawiam

to zależy czy chcesz wypowiedzieć umowę czy załatwić "za porozumieniem
stron", jeżeli chodzi o porozumienie to :

Zwracam się z prośbą o rozwiązanie umowy o pracę w trybie porozumienia
stron na podstawie art. 30 §1 pkt 1 Kodeksu pracy z dniem 31.03.2006
roku. Tutaj możesz dać jakieś uzasadnienie, np z powodu wyjazdu z tego
pięknego kraju

Pozdrawiam
Sqbie

4. Data: 2006-03-30 11:56:38
Od:"Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal
> [...]
> bedzie fakt ze nie potrafie sam wymyslec wzoru podania o zwolnienie sie z
> pracy ani znalezc zadnego przykladu w archiwum grupy czy na google."

dobre, dobre :-)))))

Piotr

5. Data: 2006-03-30 17:56:27
Od:"Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

best

6. Data: 2006-03-30 20:48:07
Od:KrzysiekPP <k...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak napisac wypowiedzenie z przcy.

Czesc stary.

Nie chce mi sie szukac po niecie grzecznego wzoru, wiec po prostu
chcialem napisac po lucku ze mam cie w dupie i ze nie podoba mi sie to
co mi zlecasz. Wal sie do 30-stego nastepnego miesionca

--
Krzysiek, Krakow

7. Data: 2006-03-30 21:48:39
Od:gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialem napisac po lucku
ciekawe, co lucek na to pisanie po nim powie ....
--
---- to tylko moje zdanie ---