PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podanie o zwolnienie z pracy

  • 1. Data: 2006-03-30 10:30:07
    Temat: Podanie o zwolnienie z pracy
    Od: p...@t...pl

    Jak napisac wypowiedzenie z przcy.
    Prosze o kilka wzorów.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-30 10:55:06
    Temat: Re: Podanie o zwolnienie z pracy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu p...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak napisac wypowiedzenie z przcy.
    > Prosze o kilka wzorów.
    "Wypowiadam umowe o prace z dniem ... Rezygnuje z pracy gdyz obawiam sie
    iz jestem zbyt malo inteligentny zeby pracowac. Przykladem na to niech
    bedzie fakt ze nie potrafie sam wymyslec wzoru podania o zwolnienie sie
    z pracy ani znalezc zadnego przykladu w archiwum grupy czy na google."
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-03-30 11:12:21
    Od: sqbie <s...@c...pl>

    p...@t...pl wrote:
    > Jak napisac wypowiedzenie z przcy.
    > Prosze o kilka wzorów.
    > Pozdrawiam

    to zależy czy chcesz wypowiedzieć umowę czy załatwić "za porozumieniem
    stron", jeżeli chodzi o porozumienie to :

    Zwracam się z prośbą o rozwiązanie umowy o pracę w trybie porozumienia
    stron na podstawie art. 30 §1 pkt 1 Kodeksu pracy z dniem 31.03.2006
    roku. Tutaj możesz dać jakieś uzasadnienie, np z powodu wyjazdu z tego
    pięknego kraju

    Pozdrawiam
    Sqbie

  • 4. Data: 2006-03-30 11:56:38
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Uzytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal
> [...]
    > bedzie fakt ze nie potrafie sam wymyslec wzoru podania o zwolnienie sie z
    > pracy ani znalezc zadnego przykladu w archiwum grupy czy na google."

    dobre, dobre :-)))))

    Piotr

  • 5. Data: 2006-03-30 17:56:27
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    best

  • 6. Data: 2006-03-30 20:48:07
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Jak napisac wypowiedzenie z przcy.

    Czesc stary.

    Nie chce mi sie szukac po niecie grzecznego wzoru, wiec po prostu
    chcialem napisac po lucku ze mam cie w dupie i ze nie podoba mi sie to
    co mi zlecasz. Wal sie do 30-stego nastepnego miesionca

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-03-30 21:48:39
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > chcialem napisac po lucku
    ciekawe, co lucek na to pisanie po nim powie ....
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---