PracaGrupypl.praca.dyskusje › po-lityka płac

  • 1. Data: 2015-09-03 20:33:10
    Temat: po-lityka płac
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to za dziwna moda, żeby płacić ludziom niskie pensje, a dawać jakieś
    premie? do czego to doprowadzi i co to oznacza dla takiego zwykłego
    kowalaskiego (nie mylić z tuskiem)?

  • 2. Data: 2015-09-04 08:37:55
    Temat: Re: po-lityka płac
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:msa3pe$blh$3@node2.news.atman.pl...
    > co to za dziwna moda, żeby płacić ludziom niskie pensje, a dawać jakieś
    > premie? do czego to doprowadzi i co to oznacza dla takiego zwykłego
    > kowalaskiego (nie mylić z tuskiem)?
    Jaka polityka?
    Chodzi o to żeby w sumie zapłacić jak najmniej. Metoda dowolna.

    pozdr

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2015-09-04 17:59:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i co uważasz, że odpowiedziałeś na moje pytanie?
    nie nie odpowiedziałeś, odpowiedziałeś zyskując grant za słuszność
    kierunku po/eu...

    może Ktoś inny? najlepiej z PiSu bo po/eu to znam...

  • 4. Data: 2015-09-14 12:18:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-03 20:33, platformowe głupki pisze:
    > co to za dziwna moda, żeby płacić ludziom niskie pensje, a dawać jakieś
    > premie? do czego to doprowadzi i co to oznacza dla takiego zwykłego
    > kowalaskiego (nie mylić z tuskiem)?

    Do momentu, jak nie podpadnie szefowi - nie ma rózniy, jak szefowi się
    odwidzi, to nie da premii.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 5. Data: 2015-09-18 17:24:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a właśnie, może to jednak nie jest ujebanie pracownika,
    bo może chodzi im o legalne powiązanie zysków firmy z pensją...

    albo kary za jakieś wpadki...

    tak sobie myślę...
    Ktoś ma jakieś zdanie?