PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwsza praca

  • 1. Data: 2002-09-16 16:07:20
    Temat: pierwsza praca
    Od: "mef" <m...@p...wp.pl>

    Witam!
    Mam pytanie - chcialbym podjac moja pierwsza prace na umowe o dzielo. Jakie
    formalnosci musze zalatwic?.. z tego, co sie domyslam, to musze isc do
    urzedu skarbowego aby mi przydzielono NIP.. Cos jeszcze?
    dziekuje z gory, pozdrawiam

    Mateusz

  • 2. Data: 2002-09-16 19:34:58
    Temat: Re: pierwsza praca
    Od: "-unknown-" <p...@d...pl>

    Z NIP'em to się musisz pośpieszyć, bo decyzja przyznania numeru przychodzi
    potem pocztą na adres domowy w ciągu 30 dni (czyli średnio ponad dwa
    tygodnie). Wyrób sobie dowód osobisty :-) i olej resztę

  • 3. Data: 2002-09-16 21:54:32
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    A umowa o dzielo wchodzi w rachube? Mi sie wydaje, ze jednym z warunkow jest
    to by firma zatrudnila nowego pracownika na okres nie krotszy niz 3 lata.
    Moze sie myle
    Shuwar

    Użytkownik "mef" <m...@p...wp.pl> napisał:
    > Mam pytanie - chcialbym podjac moja pierwsza prace na umowe o dzielo.
    (...)

  • 4. Data: 2002-09-17 07:25:55
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Shuwar" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > A umowa o dzielo wchodzi w rachube? Mi sie wydaje, ze jednym z warunkow
    jest
    > to by firma zatrudnila nowego pracownika na okres nie krotszy niz 3 lata.

    Kolega miał na myśli "pierwszy zarobek".

    Tomek Z.

  • 5. Data: 2002-09-17 07:57:26
    Od: "-unknown-" <p...@d...pl>

    To jest niesamowicie ciekawe, dostałem pracę na umowę o dzieło i tłukę ją
    przez trzy miesiące, mało tego potłukę ją jeszcze trzy miesiące - wiesz
    czemu? Bo w mieście zwanym Radom nie dyskutuje się, tylko bierze się to co
    dają. Znasz to "na twoje miejsce przyjdzie stu chętnych"? To jest niestety
    szara rzeczywistość. Szukam pracy (normalnej) i siedzę na "umowie o dzieło"
    czwartej z rzędu - to chyba nielegalne?!?