11. Data: 2003-07-18 12:37:09
Temat:Re: picie alkoholu w pracy
Od:"Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bf8oq9$csm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ok. A jesli pod wpływem niewielkiej ilości alkoholu - np. jedno piwo
pracuje
> mi się lepiej, niż na trzeźwo, bo poprawia ono moją koncentrację. Wówczas
> chyba nie naruszam mojego obowiązku, jakim jest praca.
To normalne - niewielka ilość alkoholu powoduje pewne polepszenie
koncentracji poprzez porzerzenie naczyń krwionośnych. Efekt ten możesz
jednak osiągnąć innymi metodami, np. krotka gimnastyka - mi rewelacyjnie
pomaga, kiedy człowiek poczuje lekką senność, znużenie.
Jak będziesz prezesem, to będziesz mógł w pracy pić, ile wlezie. Teraz
jednak nie rób tego, bo grozi Ci wylot - po jednym piwie badania krwi już
wykażą nietrzeźwość. Poza tym nawet taka mała ilość obniża refleks (ważne w
niektórych zawodach) no i może pojawić się efekt "zapachowy" - bardzo ważne,
jeśli pracujesz "z klientem".

Iza

12. Data: 2003-07-18 12:37:44
Od:wer <w...@w...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kudlaty wrote:

> Nie wiem jak to jest w pracy, ale coś mi się chyb aobiło o uszy że podczas
> kontroli pojazdu mogą na siłe zbadać krew. (być może się mylę :))

Sila raczej ciezko i musza dowiesc do laboratorium pobierajacego krew.
Nie moga tego robic na ulicy.

wer

13. Data: 2003-07-18 12:52:13
Od:" leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Zysnarski <j...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> mi się lepiej, niż na trzeźwo, bo poprawia ono moją koncentrację. Wówczas
> chyba nie naruszam mojego obowiązku, jakim jest praca.

Jeśli pracodawca podziela twój punkt widzenia, to nie ma sprawy. Tylko
pamiętaj, że łaska pańska na pstrym koniu jeździ. Pracodawca w poniedziałek
uda że nie widzi, a we wtorek cię wywali. Jeśli zostanie stwierdzone, że
masz we krwi alkohol, to nikogo nie będzie interesować, że do tej pory
uchodziło ci to na sucho. Naruszyłeś obowiązki i koniec, kropka.

Podsumowywując: daruj sobie dla swojego dobra.

14. Data: 2003-07-18 13:19:50
Od:"Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi się lepiej pracuje jak komus dam w gębę i co mogę ?

Ale to juz byłoby naruszenie nietykalności cielesnej drugiej osoby. Jakbyś
jednak obił ja sobie - nie widze przeszkód.

15. Data: 2003-07-18 13:21:07
Od:"Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podsumowywując: daruj sobie dla swojego dobra.

Kurde, a upał w sam raz na małe jasne...

16. Data: 2003-07-19 18:18:55
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janet napisał:

> Pracodawca moze go zwolnic a pracownik pozniej bedzie musial dowiesc ze byl
> trzezwy. Pracodawca wezwie policje spisza protokol i po sprawie - pracownik
> sam sobie sznur zawiesi i wykona egzekucje.

Nie do obronienia przed każdym sądem - a gdzie zasada domniemania
niewinności oskarżonego [obowiązująca w naszym prawie]. Tylko większość
pracowników nie wie, że to pracodawca MUSI im udowodnić, że byli pijani.

Flyer

17. Data: 2003-07-21 14:07:38
Od:"zByH" <Z...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się lepiej, niż na trzeźwo, bo poprawia ono moją koncentrację. Wówczas
> chyba nie naruszam mojego obowiązku, jakim jest praca.
Znam firmę (programistyczną) gdzie mają dobrze zaopatrzoną lodówkę i obok
wody mineralnej soków (i bardzo różnych artykułów) jest zawsze piwo i to
kupowane przez firmę, ponoć prawie nikt go nie pije i rocznie schodzi im
tylko kilkanaście butelek.