PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ot] ankieta

  • 1. Data: 2004-04-29 20:16:28
    Temat: [ot] ankieta
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

    Witam. Pisze wlasnie prace z pogranicza psychologii i marketingu i w zwiazku
    z tym przygotowalem ankiete, o ktorej wypelnienie chcialbym Was prosic.
    Calosc nie zajmie wiecej niz 5 minut. Osoba zainteresowanym przesle
    calosciowy wynik wraz z interpretacja (po wpisaniu adresu w odpowiednie
    pole), kiedy bedzie juz gotowa. Strona znajduje sie pod adresem
    http://www.ankieta.tk/

  • 2. Data: 2004-04-29 20:21:21
    Temat: Re: [ot] ankieta
    Od: g...@s...tpi.pl

    conkon <c...@t...remove.it.pl> wrote:

    > Witam. Pisze wlasnie prace z pogranicza psychologii i marketingu i w zwiazku
    > z tym przygotowalem ankiete, o ktorej wypelnienie chcialbym Was prosic.

    Powtórz to jeszcze na 10 innych grupach.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl