1. Data: 2002-09-16 17:45:00
Temat:oświadczenie - jak ma wygląda
Od:"Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak powinno wyglądać oświadczenia kandydata
(do pracy) o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwo popełnione umyślnie?

--
Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl

2. Data: 2002-09-17 09:30:58
Temat:Re: oświadczenie - jak ma wygląda
Od:"ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zawsze pisze w ten sposob:

miejscowosc, data .....
OSWIADCZENIE
"Ja, niżej podpisana .................. legitymująca się dowodem osobistym
.................... oświadczam, że nie byłam karana za przestępstwo
popełnione umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".

i własnoreczny podpis pod tym

Pozrawiam
ania