PracaGrupypl.praca.dyskusje › oświadczenie - jak ma wygląda

  • 1. Data: 2002-09-16 17:45:00
    Temat: oświadczenie - jak ma wygląda
    Od: "Claris" <c...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak powinno wyglądać oświadczenia kandydata
    (do pracy) o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
    przestępstwo popełnione umyślnie?

    --
    Claris /ona/ z Wrocławia
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2002-09-17 09:30:58
    Temat: Re: oświadczenie - jak ma wygląda
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    ja zawsze pisze w ten sposob:

    miejscowosc, data .....
    OSWIADCZENIE
    "Ja, niżej podpisana .................. legitymująca się dowodem osobistym
    .................... oświadczam, że nie byłam karana za przestępstwo
    popełnione umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".

    i własnoreczny podpis pod tym

    Pozrawiam
    ania