PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpowiedzialnosc materialna

  • 1. Data: 2003-01-22 07:06:54
    Temat: odpowiedzialnosc materialna
    Od: "Sumik" <s...@p...fm>

    CZe!

    Jestem informatykiem i szef chce abym podpisal odpowiedzialnosc materialna
    za magazyn na ktorym nawet nie ma czesci informatycznych.
    czy to jest zgodne z prawem ?

    dzieki

  • 2. Data: 2003-01-22 07:45:31
    Temat: Re: odpowiedzialnosc materialna
    Od: "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl>

    Użytkownik "Sumik" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > CZe!
    >
    > Jestem informatykiem i szef chce abym podpisal odpowiedzialnosc materialna
    > za magazyn na ktorym nawet nie ma czesci informatycznych.
    > czy to jest zgodne z prawem ?

    Nie i nie daj sobie wmowic ze tak. Ja 4 rok po sadach sie ciagam gdyz
    podpisalem cwana umowe o odpowiedzialnosci. W tym momencie jestem w stanie
    zrezygnowac z kazdej pracy gdzie kaza mi podpisywac niekorzystna umowe o
    odpowiedzialnosci.

    Pozdrawiam. Jarek

    PS. Nie daj sie zrobic w balona.

  • 3. Data: 2003-01-22 10:28:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jestem informatykiem i szef chce abym podpisal odpowiedzialnosc materialna
    > za magazyn na ktorym nawet nie ma czesci informatycznych.

    Tak, jeżeli jesteś jednocześnie magazynierem.

    Tomek

  • 4. Data: 2003-01-22 13:06:41
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Jestem informatykiem i szef chce abym podpisal odpowiedzialnosc materialna
    > za magazyn na ktorym nawet nie ma czesci informatycznych.
    > czy to jest zgodne z prawem ?

    jesli masz dostep do magazynu to tak ale masz pole manewru:
    na dzien podpisania takiej odpowiedzialnosci musi byc bilans na zero (musisz
    miec pewnosc, ze niczego nie brakuje w dniu kiedy bierzesz na siebie ta
    odpowiedzialnosc i to na papierze- jak tego nie ma to kazdy sad cie
    uniewinni);
    pomysl czy nie mozesz zrzec sie dostepu do niego skoro nie jest ci
    potrzebny.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 5. Data: 2003-01-22 15:36:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > CZe!
    >
    > Jestem informatykiem i szef chce abym podpisal odpowiedzialnosc materialna
    > za magazyn na ktorym nawet nie ma czesci informatycznych.
    > czy to jest zgodne z prawem ?

    Teoretycznie to tylko kwestia umowy miedzy wami. Ale jesli juz sie zgodzisz
    to:

    - w momencie przejecia odpowiedzialnosci robicie inwentaryzacje - kazdy
    pylek kurzu ma byc na papierze ;)
    - tylko ty masz klucze
    - jesli klucze oddajesz to osoba pobierajaca podpisuje sie na papierze i
    notujesz jednoczesnie godziny oddania
    - spisujesz wszystko co z magazynu wychodzi/przychodzi i wszystkich ktorzy
    tam przebywali

    Czyli w tym momencie jestes magazynierem ;) Musisz to trzymac zelazna reka
    bo inaczej bedziesz mial problemy. Pracodawca ma ci dac na tej umowie
    zapis, ze przekazuje ci WSZYSTKIE klucze do pomieszczenia.
    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/