PracaGrupypl.praca.dyskusje › odliczenie od podatku

  • 1. Data: 2004-01-29 10:04:00
    Temat: odliczenie od podatku
    Od: Izza <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam taki problem. Pracowalam w okresie od 15 marca do 26 wrzesnia. Czy
    moge odliczyc koszty nauki, kiedy za jeden semestr placilam 6 marca a za
    drugi 27 pazdziernika. Mam 26 lat.

    Pozdrawiam
    Izza

  • 2. Data: 2004-01-29 16:08:37
    Temat: Re: odliczenie od podatku
    Od: "Rafal Siech" <r...@p...onet.pl>

    Pewnie ze mozesz.
    Rozliczenie roczne jest za rok 2003 i od wszystkich dochodów w 2003 mozesz
    odliczyc wszystkie wydatki na studia/nauke poniesione w 2003.

    Pozdrawiam
    Latro.

    Uzytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2004-01-30 08:03:56
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Siech" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie ze mozesz.
    > Rozliczenie roczne jest za rok 2003 i od wszystkich dochodów w 2003 mozesz
    > odliczyc wszystkie wydatki na studia/nauke poniesione w 2003.

    A co jeżeli nie przekroczyłem pierwszego progu (czyli ten, od którego płaci
    się podatki)?

    Sasza

  • 4. Data: 2004-01-30 14:47:19
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    No to nie masz od czego odliczać, bo w ogóle nie płacisz podatku. Nawet
    jeśli Twój pracodawca potrącił zaliczkę na podatek to i tak zostanie Ci
    zwrócona w całości - bez żadnych odliczeń.
    Ale PITa złożyć musisz...

    Latro.