PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagaza za rozmowy o polityce

  • 1. Data: 2010-09-22 19:05:00
    Temat: Re: nagaza za rozmowy o polityce
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i7djn4$7lh$1@inews.gazeta.pl Tomaszewski Janek
    <t...@g...pl> pisze:

    > http://forum-polska.com/tresc/nagana-za-wypowiedzi-n
    a-tematy-polityczne
    > pomozcie lasce... bo otarla sie o gajer jakiegos fredzla z zarzadu i ma
    > problem teraz
    Ty jej pomóż - powiedz niech napisze tu.
    Na pewno ktoś odpowie.
    Przyda się może i innym, bo tę grupę czyta o wiele więcej osób z podobnymi
    problemami niż to jakieś forum.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-09-23 05:53:52
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Praca ma słuzyć wykonywaniu obowiązków wynikających z umowy, a nie na
    rozmowach o czym innym.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-09-23 18:44:58
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    > Praca ma słuzyć wykonywaniu obowiązków wynikających z umowy, a nie na
    > rozmowach o czym innym.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    a oddychac mozna czy tez tylko po pracy ? ;-)

  • 5. Data: 2010-09-23 18:47:02
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    Kurcze przeciez taka nagana to piekna sprawa :) a jeszcze jak ma na to
    swiadka to juz w ogole :)
    Rozglos, slawa, blysk fleszy ;-) Juz nie musi pracowac :) A pracodawce do
    sadu :) ... ale przede wszystkim MEDIA

  • 6. Data: 2010-09-24 06:55:35
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Praca ma słuzyć wykonywaniu obowiązków wynikających z umowy, a nie na
    > rozmowach o czym innym.

    "Calej rozmowie na korytarzu przysluchiwal sie szef. Gdy wychodzilam z
    kuchni szef zaczepil mnie i powiedzial, ze rozmowy na tematy polityczne w
    firmie sa zabronione"

    To - jak mniemam - było podczas przerwy na posiłek, więc gówno szefa
    obchodzi kto i o czym wówczas rozmawia.

    K.