PracaGrupypl.praca.dyskusje › megawątek "polewają"

  • 1. Data: 2017-05-08 13:40:39
    Temat: megawątek "polewają"
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i się zaczęło, otwieram mega wątek w którym Każdy Bez Wyjątku może
    napisać, co tam wolna europa "zdjęła" (uwielbiam to europejskie słowo)
    ostatnio z rynku...

    zacznę ja: był sobie sklep w którym ja kupowałem sobie jakieś tam
    pierdoły, pytam tydzień temu sprzedawcę, a ile jeszcze ma "do zejścia",
    padła odpowiedź 5000... dziś pytam czy nie może mi sprzedać, a on mi na
    to, że europa kupiła cały zapas tego towaru... ostro...

    zagadnienia do samodzielnej pracy: próbują rozjebać wolny rynek
    europejski, żeby nie dało się zarobić na tym, co według tuska,
    gronkiewicz waltz i ich kc-ue nie ma prawa być przedmiotem zarobku?

  • 2. Data: 2017-05-09 18:45:59
    Temat: Re: megawątek "polewają"
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ooooo... okazało się, że europa za karę "ostro mnie zdjęła" przy pomocy
    "liderów popis/eu"

  • 3. Data: 2017-05-09 19:01:32
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a zapomniałem: metodami "wolności europejskiej"...

    idę zdychać - PA!!!

  • 4. Data: 2017-05-09 19:23:12
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    P.S.
    jeśli Ktoś w przyszłości będzie chciał zarobić na współpracy ze mną,
    wszystkie oferty zarobku będą na mojej (perełce) stronie:

    http://dupostrzelcommowimynie.eu/

    P.S.2
    ambitni mogą sami podsyłać artykuły na moją (perełka) stronę:

    http://dupostrzelcommowimynie.eu/

    AMEN!