PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] szukam pracy od stycznia.

  • 1. Data: 2010-12-01 16:37:27
    Temat: [legnica.net.pl] szukam pracy od stycznia.
    Od: -<1...@l...net.pl>

    szukam pracy od 10 stycznia. mam 23 lata, ukończyłam studia licencjackie o
    kierunku pedagogika opiekuńcza z promocją zdrowia.obecnie studiuje
    zaocznie. jestem dyspozycyjna od poniedziałku do piątku. mam doświadczenie
    jako kelnerka, barmanka, kasjerka, sekretarka oraz hostessa. posiadam
    książeczkę sanepidowską oraz prawo jazdy kat. b. oferty proszę przesyłać na
    maila : x...@w...pl.

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=77225
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a