PracaGrupypl.praca.dyskusje › koalicja (#173)

  • 1. Data: 2015-08-25 17:50:43
    Temat: koalicja (#173)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to mi się bardzo podoba "głosuj dalej na po"...
    jak myślisz Kviat, czyja jest to "wypowiedź", a raczej zasranie?

  • 2. Data: 2015-08-25 19:14:41
    Temat: Re: koalicja (#173)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > o to mi się bardzo podoba "głosuj dalej na po"...
    > jak myślisz Kviat, czyja jest to "wypowiedź", a raczej zasranie?

    Twoja.
    W ciekawy sposób nazywasz swoje wypowiedzi. Musisz mieć bardzo niskie
    mniemanie o sobie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2015-08-25 19:49:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie było tendencyjne,
    chciałem zapytać jak to jest w europie,
    kiedy następuje szkolenie na radykała po/eu?
    i w jaki sposób się to robi?

    legalnymi środkami to robione nie jest, bo bym przyuważył,
    raczej pabowa sitwa, jak to szkolenie się odbywa bardzo chciałbym wiedzieć?

  • 4. Data: 2015-08-27 19:57:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co tam Kviat, zaniemówiłeś?