PracaGrupypl.praca.dyskusje › info o pracy w Polskiej Telefonii Cyfrowej

  • 1. Data: 2002-09-16 18:42:16
    Temat: info o pracy w Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Pablo1973" <e...@g...pl>

    Jest mi bardzo milo, ze moje poprzednie pytanie obudzilo taka dyskusje.
    Niestety nie udalo mi sie uzyskac wlasciwej odpowiedzi,. W zwiazku z tym
    ponawiam pytanie:

    Czy moze mi ktos udzielic blizszych informacji na temat pracy w telekomie
    Polska Telefonia Cyfrowa? Bede wdzieczny za kazde newsy dotyczace warunkow
    placy, pracy, atmosfery w firmie, mozliwosci rozwoju itp.

  • 2. Data: 2002-09-16 22:38:34
    Temat: Re: info o pracy w Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <e...@g...pl> napisał (a):

> [...]
    > telekomie Polska Telefonia Cyfrowa? Bede wdzieczny za kazde newsy
    > dotyczace warunkow placy, pracy, atmosfery w firmie, mozliwosci

    Wiesz, to jest dość spora firma. Możesz sprecyzować, o jaki dział
    np. chodzi?

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 3. Data: 2002-09-17 07:56:00
    Od: "Pablo1973" <a@a>

    chodzi o "dzial handlowy"

    pozdrawiam
    Pablo1973

  • 4. Data: 2002-09-17 10:42:11
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <a@a> napisał (a):

    > chodzi o "dzial handlowy"

    O płacy nic Ci nie powiem, bo byłem tylko na stażu. Co do atmosfery
    - pewnie jako stażysta nie byłem w najbardziej nerwowych sprawach,
    ale odniosłem wrażenie, że owszem tempo pracy jest czasem zabójcze,
    ale atmosfera jest miła. Przynajmniej tam, gdzie pracowałem
    (Departament Strategii Produktowych), lub z kim siedziałem w pokoju
    (Sales Support, jakiś dział "techniczny" - informatycy od obsługi
    systemów billingowych, SMSC, itp.)

    Co do "działu handlowego" - nie miałem kontaktu, siedziałem w
    pokoju z ludźmi z "działu wsparcia sprzedaży", więc dość zbliżony
    (obsługa dużych klientów korporacyjnych, agencji państwowych,
    wojska). Fajni ludzie, wywodzili się z d. Formusa.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać