PracaGrupypl.praca.szukana › *})i({*PRACODAWCO!!!-MOZE SZUKASZ WLASNIE MNIE*})i({*

  • 1. Data: 2004-12-06 14:46:31
    Temat: *})i({*PRACODAWCO!!!-MOZE SZUKASZ WLASNIE MNIE*})i({*
    Od: m...@o...pl

    Witam!

    jestem studentką drygiego roku administracji publicznej, w trybie zaocznym,
    poszukuje pracy w stolicy!
    jestem ambitna, miła, konsekwentna, otwarta, mam silną osobowość, szybko
    przystosowuję się do nowych okoliczności
    Do moich zalet mogę także zaliczyć wysoką kulturę osobistą, umiejętność
    szybkiego uczenia się...
    chciałabym zdobyc doświadczenie na arenie zawodowej, pracowałam jako "kadrowa"
    jednak wolałabym pracę bardziej zajmującą, gdzie mogłabym się wykazać.........
    moje umiejętności to : m.in. prawo jazdy kat B, dobra znajomosc obslugi PC,
    srodowiska Windows, oraz pakietu MS office, płatnik, e-pfron, umiejętność
    posługiwania się sprzętem biurowym oraz internetem...

    kontakt : m...@o...pl