PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie KP do ściągnięcia?

  • 1. Data: 2006-12-20 17:19:07
    Temat: gdzie KP do ściągnięcia?
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje aktualny kodeks pracy do ściągnięcia (lub Ctrl C i CTRL V), ale
    bez konieczności robienia tego każdy rozdział osobno.

    Zna ktos takie miejsce w siecie i poda adres?

    --
    vertret

  • 2. Data: 2006-12-20 17:59:21
    Temat: Re: gdzie KP do ?ci?gnięcia?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 18:19:07 +0100, "vertret" wrote:

    >Witam
    >
    >Potrzebuje aktualny kodeks pracy do ściągnięcia (lub Ctrl C i CTRL V), ale
    >bez konieczności robienia tego każdy rozdział osobno.
    >
    >Zna ktos takie miejsce w siecie i poda adres?

    chyba aktualny:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19740240141&type=3&name=D19740141Lj.pdf

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 3. Data: 2006-12-20 20:48:19
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

    > chyba aktualny:
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19740240141&type=3&name=D19740141Lj.pdf

    Dziękuję, ale plik ma jedną wadę. Nie da się skopiować samego teksu, aby go
    poddać obróbce.

    --
    vertret

  • 4. Data: 2006-12-21 00:02:21
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 21:48:19 +0100, "vertret" wrote:

    >Dziękuję, ale plik ma jedną wadę. Nie da się skopiować samego teksu, aby go
    >poddać obróbce.

    Rozumiem że chodzi o usunięcie tej kłódeczki w Acrobat Reader?
    Zmodyfikowanego pdf'a (bez zabezpieczeń) i wersję tekstową posłałem na
    priv. Jakbyś chciał to skonwerować na ps, to w sieci gdzieś leży
    skrypt co się zwie pdf2ps (wymaga zaistalowanego GhostScript'a).

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 5. Data: 2006-12-21 00:23:35
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 21 Dec 2006 01:02:21 +0100, Bremse wrote:

    >posłałem na priv

    Masz przepełnioną skrzynkę pocztową.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 6. Data: 2006-12-21 21:10:59
    Temat: Re: gdzie KP do ściągnięcia?
    Od: "Michal" <m...@N...gazeta.pl>

    > Potrzebuje aktualny kodeks pracy do ściągnięcia (lub Ctrl C i CTRL V), ale
    > bez konieczności robienia tego każdy rozdział osobno.

    www.prawo.lex.pl

    w zakładce kodeksy
    Pozdrawiam
    Michał