PracaGrupypl.praca.dyskusje › g... tuska (#135)

  • 1. Data: 2015-01-11 18:03:56
    Temat: g... tuska (#135)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba dla wszystkich jest oczywiste, że oglądam wyłącznie tvn, ale
    czasem w przelocie między sukcesem po/eu a porażką/masakrą PiSu wpadają
    mi do niekompetentnych uszów różne utajane przez koalicję informacje...

    no ostatnio słyszałem, że Gates wziął g... tuska, włożył do maszyny z
    logiem Windows 10, po czym przerobiony materiał skonsumował i zaczął
    zachwalać jego smak...

    czy Ktoś to słyszał i może mi wyjaśnić o co chodzi? odważy się Ktoś
    (oczywiście spoza koalicji po/eu) wyjaśnić sprawę?

  • 2. Data: 2015-01-14 19:02:22
    Temat: Re: g... tuska (#135)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    po dobrało się do dupy po... to się teraz będzie działo...