PracaGrupypl.praca.dyskusjeduplikat świadectwa pracy › duplikat świadectwa pracy
    From: "Quit" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: duplikat świadectwa pracy
    Date: Wed, 3 Sep 2003 13:35:50 +0200
    Sender: q...@p...onet.pl@pc148.koszalin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam,
    Czy sa jakies zasady/ przepisy regulujace wystawianie duplikatow swiadectw
    pracy?
    Mamy 2003r - mam wniosek o wystawienie duplikatu swiadectwa z 1996r. - wtedy
    byly inne wzory swiadectw. Czy wystawiajac duplikat powinnam go wystawic na
    wowczas obowiazujacym wzorze (skad go dzisiaj wziac?), czy na aktualnym?
    Jaka powinna byc data - tamta z 1996 (kiedy pierwotnie wystawiono
    swiadectwo), czy dzisiejsza kiedy ja wystawiam duplikat? Czy powinno byc na
    nim umieszczone slowo "duplikat"?
    Prosze o pomoc, rady - cokolwiek, moze ma ktos dowsiadczenie?
    Pozdrawiam
    Quit