PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego chcesz pracowac u nas?

  • 11. Data: 2005-01-26 16:18:29
    Temat: Re: dlaczego chcesz pracowac u nas?
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "'madzik'" <m...@t...beztego.com> napisał w
    wiadomości news:ct7okp$r33$3@news.onet.pl...
    > nog:

    > Nie, czegos takiego ja bym nie napisała.

    Z korporacyjnego przewodnika po Slusznych Odpowiedziach na pytania
    rekrutacyjne:

    "I'd like to say flat out that I really do want to work here! Basically I am
    looking for the opportunity to perform and be recognized. I think that this
    company is the right place for me to do that I think it is a good fit for my
    skills and experience. For instance, I am VERY interested in your company's
    "X" project. I want contribute to it and be a part of the success I think it
    will be. I really think I can benefit this company and your department
    because of my ability to identify critical tasks and get things done.
    Project "X" is a great chance for me to shine, don't you think?"

    :)))

    I.

  • 12. Data: 2005-01-26 19:58:02
    Temat: Odp: dlaczego chcesz pracowac u nas?
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    dlaczego chcesz pracowac u nas? bo jest to dobra firma , a czemu ta dobra
    firma zechciala ze mna porozmawiac ?
    na takie pytanie lub ................Jakie są Twoje najsłabsze strony ?
    odpowiedz nie mam , a jakie ma moj przyszly pracodawca ?

    p.s
    podczas rozmowy w "duzym" banku , obecnie mam prace i mi nie zlezalo .... i
    co zaprosili mnie do centrali na rozmowe .....
    nie pojechalem...

    rafal