PracaGrupypl.praca.dyskusje › citibank - centrum zarzadzania

  • 1. Data: 2005-06-14 19:48:39
    Temat: citibank - centrum zarzadzania
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    ludki, czy ktos z was pracowal w centrum zarzadzania citibanku w warszawie
    (jakiekolwiek stanowisko w IT)?
    moze macie jakies informacje ktorymi chceilbyscie sie ze mna podzielic ;) ?
    nie chce narzuac czy ma byc to o samej pracy czy o placy - po prostu wszystko
    co mozecie powiedziec.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-15 08:09:25
    Temat: Re: citibank - centrum zarzadzania
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "nica" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ludki, czy ktos z was pracowal w centrum zarzadzania citibanku w warszawie

    My nie ludki. My tu same krasnoludki.

  • 3. Data: 2005-06-15 13:34:15
    Od: "nica" <n...@N...gazeta.pl>

    > My nie ludki. My tu same krasnoludki.

    Dobrze, ze nie ufoludki ;)

  • 4. Data: 2005-06-17 05:38:20
    Temat: do Przemka
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    niestety moj list do ciebie wrocil do mnie ;(
    sprobuje wyslac go ponownie
    pozdrawiam