PracaGrupypl.praca.dyskusje › chorobowe a umowa na czas określony?

  • 1. Data: 2003-09-01 13:57:49
    Temat: chorobowe a umowa na czas określony?
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    pracuję na czas określony po pierwszych 3 miesiacach dostalem umowę na
    kolejne 3. umowa kończy się 21 września.
    już mi powiedziano iz nie będzie przedłużona.
    mam pytanie co sie stanie kiedy będę na zwolnieniu chorobowym, kore
    przekroczy ten termin 21 września?

    pozdrawiam
    paweł

  • 2. Data: 2003-09-02 06:54:56
    Temat: Re: chorobowe a umowa na czas określony?
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    > mam pytanie co sie stanie kiedy będę na zwolnieniu chorobowym, kore
    > przekroczy ten termin 21 września?
    >
    > pozdrawiam
    > paweł

    Nic. Umowa wygaśnie bez względu na to czy jesteś na chorobowym, czy nie.

    pzdr.
    SławekM