PracaGrupypl.praca.dyskusje › cfelenie (#236)

  • 1. Data: 2016-11-18 17:57:25
    Temat: cfelenie (#236)
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wspólnota europejska próbuje mnie cfelić, że ja niby z nią
    współpracuję... co grupa o tym sądzi? który popis/eu pederasta próbuje
    wsadzać mi swoje zjednoczone idee w dupę bez mydła?

  • 2. Data: 2016-11-18 23:09:40
    Temat: Re: cfelenie (#236)
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ależ to ciekawe, radykalni działacze koalicji popis/eu poszukują winnych
    temu, że w procesie wychowawczym nie wykształcono u mnie pełnego oddania
    wspólnocie europejskiej... wasze milczenie jest wymowne...

    P.S.
    to może zaatakować (znów) angielskimi dżołkami?