PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Zdalnie => UI Artist <=

  • 1. Data: 2021-03-05 17:15:03
    Temat: Zdalnie => UI Artist <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to niezależne studio deweloperskie, producent gier z
    siedzibą w Warszawie oraz Rzeszowie. Posiadają profesjonalny
    zespół z doświadczeniem w tworzeniu gier - od tych
    niezależnych po gry AAA na wszystkich istniejących platformach.

    Firma dotychczas wyprodukowała kilka tytułów na PC i mobile. W
    związku z rozwojem poszukują osoby, która dołączy do
    zespołu.

    *****
    ***** UI Artist
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Przygotowanie makiet, assetów graficznych, implementacja canvasów,
    animacji i VFX dla UI,
    * Przygotowanie rozwiązań zapewniających kompatybilność w
    produktach multi językowych,
    * Ścisła współpraca z zespołem artystów i designerów w celu
    rozwiązywania wyzwań UI/UX.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku UI Artist lub
    Motion Designer, lub przynajmniej jednego ukończonego projektu
    komercyjnego,
    * Portfolio przedstawiającego wysokiej jakości assety UI,
    * Dobra znajomość Unity i procesu produkcyjnego gier,
    * Umiejętność tworzenia optymalnych canvasów, animacji i VFX UI,
    * Umiejętność dostosowania się do istniejącego stylu graficznego
    UI,
    * Umiejętność adaptacji abstrakcyjnych konceptów na czytelne,
    zrozumiałe formy wizualizacji,
    * Rozumienie ograniczeń technicznych, wyzwań sprzętowych i
    programowych,
    * Zmysł artystyczny, przywiązanie do szczegółów i konsekwencji w
    wykonaniu,
    * Samodzielność, umiejętność organizacji swojej pracy,
    * Zapał do gamedevu,
    * Znajomość j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość Doozy UI,
    * Znajomość Houdini,
    * Zdolności malarskie.

    ***** Oferujemy:

    * Wynagrodzenie i rodzaj umowy zależne od doświadczenia i
    umiejętności,
    * Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a
    Twój feedback będzie wartościowy,
    * Biuro w centrum Warszawy / możliwość pracy zdalnej
    * Elastyczny czas pracy z core hours 11-16,
    * Kraftową kawę i świeże owoce w biurze.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2103
    => => =>