PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Zdalnie => Salesforce Consultant (CRM/Pardot) <=

  • 1. Data: 2021-03-05 15:30:03
    Temat: Zdalnie => Salesforce Consultant (CRM/Pardot) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy tworzącej innowacyjną platformę webową
    oraz aplikację mobilną z zestawem funkcjonalności dopasowanym
    do faktycznych potrzeb współczesnego turysty, służącej do
    łatwej organizacji wypoczynku na wodzie i wybrzeżu. Poszukujemy
    osoby do czasowego projektu z możliwością przedłużenia.

    *****
    ***** Salesforce Consultant (CRM/Pardot)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Projektowanie i konfiguracja rozwiązań w Salesforce CRM w oparciu
    o potrzeby biznesowe firmy
    * Analiza i modelowanie procesów biznesowych
    * Wdrażanie nowych funkcjonalności
    * Realizacja zadań przy współpracy z zespołem programistów
    * Monitorowanie, analiza i realizacja zgłoszeń użytkowników
    * Wsparcie wewnętrznych procesów

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) poziom
    minimum B1
    * Bardzo dobra znajomość rozwiązań salesforce
    * Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne
    * Chęć interakcji i pomocy użytkownikom końcowym

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Certyfikat Salesforce admin

    ***** Oferujemy:

    * Możliwość kreowania nowego rozwiązania IT do tej pory
    niedostępnego w tym segmencie rynku
    * Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej i całkowitej
    pracy zdalnej - do uzgodnienia z zespołem
    * Możliwość rozwoju osobistego oraz praca z najnowszymi
    technologiami
    * Atrakcyjne pakiety szkoleniowe oraz wyjazdy integracyjne
    * Pakiet relokacyjny w przypadku osób z poza Białegostoku
    * Wsparcie finansowe do różnego rodzaju kursów, lekcji angielskiego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2103
    => => =>