PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Zdalnie => Backend PHP Developer <=

  • 1. Data: 2021-06-15 11:00:05
    Temat: Zdalnie => Backend PHP Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy z Wielkiej Brytanii, która stworzył
    platformę skoncentrowaną na potrzebach kurierskich otwierając
    większe możliwości dla kurierów i operatorów flot niż
    jakakolwiek inna dostępna platforma dostawcza. Oferują
    inteligentną technologię, którą stworzyli od podstaw, m.in.
    całkowity nadzór, szacowany czas przybycia w czasie rzeczywistym
    i optymalizacja tras. W związku z intensywnym rozwojem poszukują
    osoby, która dołączy do ich teamu

    *****
    ***** Backend PHP Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Bezpośrednia współpraca z Product Ownerami, UX/UI teamem w celu
    dostarczenia road mapy produktu
    * Współpraca w Agile odpowiedzialnym za Integracje API z klientami i
    partnerami Klienta
    * Bycie częścią zespołu Agile odpowiedzialnego Backoffice, API i
    automatyzację
    * Tworzenie wysokowydajnych, złożonych aplikacji działających na
    skalowalnej platformie chmurowej
    * Napędzanie pomysłów na produkty, od dostarczania kreatywnych
    rozwiązań do realizacji
    * Korzystać z zewnętrznych interfejsów API, aby dostarczać
    unikalne funkcje
    * Pisanie testowalnego, modułowego kod wielokrotnego użytku
    * Testowanie jednostkowe własnego kodu i uczestnictwo w recenzjach
    * Skupienie się na wydajności przetwarzania w celu zapewnienia
    doskonałego doświadczenia użytkownika na platformach o dużej
    interakcji
    * Nieustanna współpraca w celu usprawnienia procesów projektowania
    i wdrażania architektury zaplecza w celu poprawy jakości i
    wydajności
    * Współpraca na co dzień z zespołem menedżerów produktu,
    inżynierów, aby zrozumieć wymagania biznesowe i obszary do
    ulepszeń

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z językiem PHP
    * Doświadczenie w dowolnym frameworku MVC (np. Zend, Code Igniter,
    Laravel, itp.)
    * Świetne umiejętności algorytmiczne
    * Dbałość o szczegóły, aby móc budować złożone i skalowalne
    platformy
    * Doświadczenie w pracy w środowisku Agile
    * Znajomość i zrozumienie testowania nowoczesnego kodu PHP

    ***** Proponujemy:

    * Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń
    * Dodatek na sprzęt i homeoffice
    * Budżet rozwoju osobistego
    * Bardzo elastyczne godziny pracy
    * Praca z dowolnego miejsca
    * Rozwój kariery - zespół produktowy powiększy się pięciokrotnie
    w ciągu najbliższych 12 miesięcy
    * Wysoce skoncentrowany na dobrym samopoczuciu pracowników
    * Dodatkowe dni wolne - mental health day

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2106
    => => =>