PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy › Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
    Date: Fri, 11 Aug 2006 18:19:58 +0200
    From: Bostonq <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy

    Witam bardzo serdecznie,

    mam taki problem. Od drugiej połowy lipca jestem na zasiłku dla
    bezrobotnych i dzisiaj odebrałem zasiłek za msc lipiec,w wysokości
    odpowiedniej do czasu rejestracji. Cały sierpień pozostaję bez pracy, co
    oznacza, że we wrześniu, gdyż zasiłki wypłacane są "z dołu", powinienem
    otrzymać zasiłek za msc sierpień. Sęk w tym (a w zasadzie szczęście:),
    że od 1 września podejmę pracę i, co logiczne, stracę prawo do zasiłku.
    Jednakże interesuje mnie to, czy za msc sierpień otrzymam mimo wszystko
    zasiłek, gdyż jak wspomniałem, w tym msc nie pracuję, a zasiłki
    wypłacają, jak już pisałem, "z dołu". Wydaje mi się to logiczne, że
    powinienem go otrzymać, jednakże doświadczenie podpowiada, że logika nie
    jest najmocniejszą stroną urzędów. Gdyby ktoś miał jakąś wiedzę na ten
    temat i się nią podzielił, byłbym wdziędczny.

    Pozdrawiam,

    Bostonq