PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw, zarobki projektantow-programistow

  • 1. Data: 2005-02-14 14:23:00
    Temat: Wroclaw, zarobki projektantow-programistow
    Od: j...@j...net

    Witam,

    jakie mozliwosci uzyskania wynagrodzenia stoja przed projektantem-programista
    Java/J2EE/Oracle z 4-letnim do6wiadczeniem (dobry angielski, doswiadczenie w pracy w
    miedzynarodowych zespolach, UML, metodyki RUP/agile, narzedzia CASE) we Wroclawiu?
    Mysle oczywiscie nie tylko o "suchej" pensji, ale tez o dodatkowych benefitach.
    Slyszalem o bardzo dobrej atmosferze i zarobkach w Volvo IT, Siemens, IMG, ale co
    najmniej z "trzeciej rjki" - na ile jest to prawda, czy ktos moglby
    potwierdzic/zaprzeczyc? Ktore wroclawskie firmy wytwarzajace oprogramowanie
    moglibyscie smialo polecic?

    btw, nie jestem korporacyjnym szczurem, accenture i podobne cuda odpadaja

    pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2005-02-14 15:56:14
    Temat: Re: Wroclaw, zarobki projektantow-programistow
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > btw, nie jestem korporacyjnym szczurem, accenture i podobne cuda odpadaja
    ^^^^^^^
    Hmmm... a tam aż tak źle ?

    BiLe

    Ps: Poszperaj w archiwum grupy - swego czasu było coś o siemensie (nie
    pamiętam czy o pracy czy o rekrutacji...)

  • 3. Data: 2005-02-14 17:10:40
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ^^^^^^^
    > Hmmm... a tam aż tak źle ?

    zgadzam sie z przedprzedmówca.
    accenture to
    prymitywy
    a zwlaszcza ich techniki "korporacyjne",
    taki zepter /amway w IT..

    smiech na sali!

  • 4. Data: 2005-02-15 08:30:37
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> wrote in message
    > zgadzam sie z przedprzedmówca.
    > accenture to
    > prymitywy
    > a zwlaszcza ich techniki "korporacyjne",
    > taki zepter /amway w IT..

    Hmmm... a na jakiej podstawie tak sądzisz ?
    Znałem paru ludzi z tamtąd (już tam nie pracują :)) ale wydawali się być
    zadowoleni i nie za bardzo narzekali...

    BiLe