PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => PHP Developer-Magento <=

  • 1. Data: 2019-04-16 09:15:02
    Temat: Wrocław => PHP Developer-Magento <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, działającego dla branży e-commerce od 2010
    roku, poszukujemy PHP Developera z Magento. Obecnie firma rozwija
    dwa działy - dział kreatywny, którego zadaniem jest
    projektowanie aplikacji internetowych oraz dział inżynierii
    oprogramowania, który projektuje i wdraża indywidualne
    oprogramowanie dla branży informatycznej. Dysponuje wieloletnim
    doświadczeniem w rozwijaniu handlu elektronicznego, dzięki czemu
    może zaoferować swoim Klientom nie tylko kompleksowe wdrożenie
    oprogramowania, ale także aktywnie uczestniczyć w procesie
    optymalizacji sprzedaży, a także wdrażania strategii
    omnichannel.

    *****
    ***** PHP Developer-Magento
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i implementacja portali i systemów internetowych;
    * rozwijanie istniejących systemów opartych o Magento;
    * przeprowadzanie code review powstających elementów projektu;
    * dbanie o wysoką jakość tworzonych rozwiązań.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Biegłość poruszania się w PHP,OOP;
    * znajomość wzorców projektowych wykorzystywanych w Magento;
    * umiejętność implementacji integracji z systemami zewnętrznymi
    przy wykorzystaniu, np. API REST, JSON);
    * rozumienie problemów wydajności jakie pojawiają się w projektach
    webowych i znajomości możliwości ich rozwiązywania, np.
    systemy cache;
    * umiejętność testowania i dokumentowania kodu;
    * znajomość zagadnienia Continuous Integration projektów
    programistycznych;
    * pracy z przynajmniej jednym z najpopularniejszych repozytoriów
    kodu;
    * posiadanie wykształcenia technicznego.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * praca w Magento z wersji 1 lub 2;
    * wdrażanie systemów e-commerce;
    * praca w zespołach powyżej 3 osób.

    ***** Proponujemy:

    * Pracę nad jednymi z największych projektów e-commerce w Polsce i
    za granicą,
    * zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub b2b
    * elastyczny czas pracy(7/9-15/17), po wdrożeniu możliwa częściowa
    praca zdalna;
    * pracę w samym Centrum Wrocławia,
    * szkolenia certyfikowane,
    * benefity pracownicze tj. pakiet sportowy/medyczny, kurs języka
    angielskiego, owocowe poniedziałki, pizza day, spotkania
    integracyjne.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1904