PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Młodszy Programista Java <=

  • 1. Data: 2016-05-26 10:55:02
    Temat: Wrocław => Młodszy Programista Java <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, wiodącej i bardzo znanej firmy consultingowej,
    poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Młodszy Programista Java
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * praca w międzynarodowym zespole przy rozwiązaniach dostarczanych
    Klientom z całej Europy
    * praca w zespole SCRUM
    * przyczynianie się do sukcesu projektów poprzez wykonywanie zadań
    związanych z rozwojem
    * raportowanie wyników do lidera zespołu
    * wsparcie przy procesie analizy oraz projektowania
    * dbanie o najwyższą jakość kodu oraz dokumentację techniczną
    * tworzenie testów jednostkowych

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * minimum rok doświadczenia komercyjnego w rozwoju i integracji Web
    Services opartych na aplikacji bazującej na JEE i dużych
    relacyjnych bazach danych (Oracle / SQL Server)
    * znajomość Hibernate oraz Spring
    * znajomość Websphare, Weblogic lub podobnych rozwiązań
    * znajomość paradygmatów OOP, wzorców projektowych oraz innych
    praktyk developerskich
    * gotowość do sporadycznych, krótkoterminowych wyjazdów
    służbowych (zawsze z powrotami na weekendy opłacanymi przez
    firmę)
    * doświadczenie w pracy w metodologii SCRUM
    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak
    i piśmie)
    * chęć oraz umiejętność pracy w zespole

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w pracy w branży finansowej lub ubezpieczeniowej

    ***** Proponujemy:

    * stabilne zatrudnienie przy atrakcyjnym wynagrodzeniu
    * współpraca z doświadczonymi inżynierami od których można się
    wiele nauczyć (pracownicy na stanowiskach eksperckich mają
    zwykle 15+ lat doświadczenia)
    * projekty rozwojowe dla bardzo znanej marki
    * elastyczne formy zatrudnienia
    * pracę w nowoczesnym biurowcu w dogodnej lokalizacji (centrum
    miasta)
    * pakiet szkoleń wraz z certyfikacją
    * realne szanse na awans
    * laptop + dodatkowy monitor
    * kursy języka angielskiego
    * pakiet medyczny oraz sportowy
    * imprezy integracyjne

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=1f17adafd05ae9cba5a4414b33ca2602