PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Mid Python Developer <=

  • 1. Data: 2018-10-11 14:30:02
    Temat: Wrocław => Mid Python Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Dublinie, zajmującej się
    cyfrową rozrywką, w ramach której stworzyli własną platformę
    do gier, którą stale udoskonalają. Obecnie nasz Klient ma
    potencjał i cel aby stać się liderem w cyfrowej rozrywce w
    Zachodniej Europie. W związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy
    dla nich obecnie do Zespołu Performance osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Mid Python Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zaprojektowanie i stworzenie kodu z myślą o optymalizacji
    wydajności i rozszerzalności
    * Zapewnianie wsparcia dla biznesu w przypadku krytycznych problemów
    * Tworzenie testów funkcjonalnych i jednostkowych o wysokim
    standardzie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Min. 3 lata oświadczenia w programowaniu
    * Min. 1 rok doświadczenia z językiem Python
    * Doświadczenie z MySQL i Linux
    * Doświadczenie w systemach kontroli wersji, np. Git
    * Umiejętności analityczne
    * Język angielski na poziomie min. B2/C1 umożliwiającym swobodną
    komunikację

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w pracy w zwinnym środowisku
    * Doświadczenie z asynchroniczną biblioteką sieciową, taką jak
    Twisted lub Tornado
    * Redis lub inne nowoczesne nierelacyjne systemy przechowywania danych
    * TDD, BDD
    * Nowoczesne frameworki, np. Flask, Django
    * Python ORM, np. Storm, SQLAlchemy

    ***** Proponujemy:

    * Wdrożenie w specyfikę pracy wraz z odpowiednim przeszkoleniem
    bezpośrednio w siedzibie firmy, która mieści się w Dublinie -
    firma pokrywa wszystkie koszta
    * Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
    * Praca w stałych godzinach od 9:00 do 17:00
    * Sprzęt do pracy: Dell Notebook (Windows lub Ubuntu - możliwość
    wyboru) + 2 monitory
    * Biurko o wymiarach 150x75 cm
    * Biuro z 2 w pełni wyposażonymi kuchniami
    * Nielimitowana kawa i herbata
    * Parking rowerowy pod biurem

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>