PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Junior IT Administrator (Linux, Mikrotik) <=

  • 1. Data: 2019-11-15 12:30:03
    Temat: Wrocław => Junior IT Administrator (Linux, Mikrotik) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to międzynarodowy koncern z siedzibą w Stuttgarcie. Od
    niemal 100 lat na świecie i 20 lat w Polsce ich eksperci pracują
    na rzecz zwiększania poziomu bezpieczeństwa na drodze, w pracy i
    w domu. W Polsce biura firmy znajdują się we Wrocławiu,
    Warszawie i Krakowie oraz w Gdańsku, Poznaniu i Toruniu.
    Firma zapewnia kompleksowe usługi biznesowe i bezpieczeństwo we
    wszystkich branżach poprzez przeprowadzanie audytów, ocen,
    inspekcji, nadzoru technicznego i ekspertyz. Klient testuje
    produkty i nadzoruje inwestycje za pomocą certyfikowanych
    systemów zarządzania i wspiera rozwój personelu.
    Obecnie do swojego zespołu poszukują osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Junior IT Administrator (Linux, Mikrotik)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Dbanie o infrastrukturę i systemy IT
    * Pomaganie użytkownikom na co dzień
    * Przedstawianie nowych pomysłów i rozwiązań
    * Współpraca z zespołem

    ***** Nasze super wymagania:

    * Rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Znajomość:
    ** Sieci - MikroTik i dobre rozumienie sieci dużo więcej niż
    konfiguracja routera w domu i/lub w 3 osobowej firmie
    ** Linux - minimum na poziomie swobodnego stawiania serwerów,
    migrowania usług i automatyzacji backupu w Bash'u, jeśli więcej
    to super
    ** Język angielski na poziomie swobodnej rozmowy telefonicznej
    oraz komunikacji mailowej (B2/C1)
    * Znasz odpowiedź na pytania (lub przynajmniej wiesz gdzie zacząć
    szukać):
    ** Jak zrobić VPN w warstwie drugiej, dynamiczny routing oraz czy
    jest możliwe HA na dwóch Mikrotikach?

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Vmware
    * MS Windows Server na dobrym poziomie
    * PowerShell
    * Zabbix
    * Cisco

    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    * Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności
    * Premia za osiągnięcie celów firmy i celów samorozwoju
    * Prywatny pakiet medyczny
    * Karta Multisport
    * Lekcje języka angielskiego
    * Elastyczny czas pracy
    * Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia
    * ZFŚS - fundusz świadczeń socjalnych
    * Przyjazna kultura organizacyjna
    * Przyjazne środowisko pracy
    * Narzędzia pracy: telefon i laptop