PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => DevOps Engineer (z językiem angielskim lub niemieckim) <=

  • 1. Data: 2018-11-07 13:15:02
    Temat: Wrocław => DevOps Engineer (z językiem angielskim lub niemieckim) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla grupy kapitałowej szwajcarskiej firmy z polskim oddziałem we
    Wrocławiu. Doświadczonej firmy dostarczającej innowacyjne
    oprogramowanie, umożliwiające przetwarzanie ogromnych ilości
    danych, dedykowane największym światowym korporacjom. Firmy
    będącej liderem w zakresie innowacyjnych rozwiązań do
    zarządzania danymi, która w ramach współpracy z globalnymi i
    dużymi przedsiębiorstwami, oferuje kompleksową obsługę
    zakładającą zarówno strategiczne doradztwo w zakresie
    zarządzania danymi biznesowymi, projektując i wdrażając
    programy do zarządzania danymi oraz pomiary jakości danych,
    poprzez tworzenie indywidualnych rozwiązań. Firmy, która swoje
    autorskie narzędzia i usługi opiera na najnowszych odkryciach
    Centrum Naukowego w Szwajcarii, będąc z nimi w ścisłej
    współpracy, co pozwala na ciągłe podnoszenie efektywności
    zarządzania danymi. A jednocześnie dla firmy, która dba o
    swoich pracowników, zapewniając im rodzinną kulturę
    biznesową, realne możliwości rozwoju, a także niestandardowe
    warunki biurowe dostosowane do potrzeb pracowników, mając na
    względzie ich wygodę, komfort i autentyczną przynależność do
    rozbudowywanego zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** DevOps Engineer (z językiem angielskim lub niemieckim)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Obsługa i monitorowanie infrastruktury i usług pomocniczych
    * Wspieranie programistów, w celu zapewnienia odpowiednich narzędzi
    * Dokumentowanie infrastruktury i krajobrazu narzędzi
    * Wspieranie obsługi incydentów i zarządzanie nimi
    * Automatyzacja przepływów pracy podatnych na błędy

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze Operacji, Ciągłej
    Integracji i Rozmieszczania - mile widziane doświadczenie
    programistyczne
    * Doświadczenie w pracy w powłoce systemu UNIX
    * Doświadczenie w konteneryzacji za pomocą Docker
    * Doświadczenie z narzędziami konfiguracyjnymi (takimi jak Ansible)
    przynajmniej na poziomie monitorowania
    * Umiejętność rozwiązywania problemów, analizowania, naprawiania
    i zapobiegania przyszłym incydentom
    * Doświadczenie z przynajmniej jednym językiem skryptowym
    * Chęć poszerzenia zestawu umiejętności o nowe narzędzia
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2/C1 z płynną
    komunikacją
    * Samodzielność i chęć do nauki

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość języka niemieckiego

    ***** Proponujemy:

    * Stałą współpracę na podstawie B2B z płatnym urlopem (26 dni)
    * Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z miesięcznymi i rocznymi premiami
    uznaniowymi
    * Dołączenie do małego, 8-osobowego zespołu z gwarantowaną
    wspaniałą atmosferą
    * Wsparcie podczas wdrażania w specyfikę pracy
    * Rzeczywisty wpływ na kształt, kulturę, atmosferę i rozwój firmy
    - decyzje podejmowane są na podstawie wspólnych dyskusji i wizji
    * 2-4 dniowe zagraniczne wyjazdy integracyjne (firma pokrywa wszystkie
    koszty)
    * Szkolenia wewnętrzne
    * Świetna, dobrze skomunikowana lokalizacja biura w centrum
    Wrocławia, sąsiadująca z oczkiem wodnym
    * Nowoczesne biuro z tarasem wyposażonym w leżaki, stołówką i
    dobrze wyposażoną kuchnią ze stałym dostępem do przekąsek i
    napojów
    * Duże biurka (80cm / 160cm)
    * Możliwość wyboru sprzętu do pracy
    * Możliwość pracy częściowo zdalnej
    * Elastyczne godziny pracy
    * Komunikacja za pomocą Slacka
    * Perspektywa dalszego rozwoju w strukturach firmy
    * Krótki proces rekrutacji: 1 spotkanie

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1811